> Analen.tk -

Analen.tk

För er med absolut ingen fritid

Krukor, jord med mera

Kommentarer (0)

2010-03-17 @ 17:24:59

Nu börjar det ta fart med mina älsklingar. Jag har nyss varit på grönsakslandet och köpt krukor och balkonglådor. Jag frågade på blomsterlandet vilken jord han rekommendera för min vallmo och han sa att såjord var bäst för det innehåller sand som gör att fröna inte ska dö. Nackdelen dock är att jag måste plantera om dom senare till sommar. Såjord är absolut inget måste.

Plantorna ska dock inte sås ute om det är kallt. Men eftersom det fina vädret börjar komma mer och mer så tänkte jag börja med att så dom inomhus i balkonglåderna för senare flytta ut dom när det fina vädret börjar komma.

Uppdaterar detta lite då och då






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback