> Analen.tk -

Analen.tk

För er med absolut ingen fritid

Thezziiee

Kommentarer (4)

2009-09-17 @ 15:45:40

Det som fick mig att uppmärksamma hennes blogg va denna kommentar:


Thessiiee om liinasofsweden för jävla skön!:
Min bff är bäst ;D det e bara att inse, men jag är på snäppet bättre (H - har bara inte orkat fixa upp min blogg som den jag hade innan , men LIIASOFSWEDEN är underbaar <3
____________________________

HUR HENNES EGNA BLOGG:

Pulvret.blogg.se

 

(Drar inte ALLA under en linje nu) Drar inte alla över en kant heter det väl? Eller aa du får säga som du vill men ville bara påpeka det.

_________________________________

så dagens planer:
* Läkaren 14.00
* Städa lägenheten
* Ut med hunden ( lång promenad )
* Fixa itunes igen ( måste ju updatera min spellista nån gång haha )
* fixa surroundljudet som sprakar
* SOOOLAAAAA :D <3
* Laga mat .
* Plugga
* SOoova

jaa jag har gått och lblivit en flicka whit no life,
haha har knappt tid för mina vänner längre .
bara gör en massa småsaker innan tur att man inte har ett barn också plus ett deltidsjobb
eller liknande herregud ja är så glad över mitt liv ibland :D ! *

 

SoOoOOOOOoOoOoOova , det va länge sedan man såg någon skriva med stora o små bokstäver men du gör! "Gått och blivit whit no life" .. With no life heter det också och du har inte gått o blivit så utan alltid varit så. Eller så länge du har haft din blogg i alla fall..

 

 

Blogg: http://thessiiee.blogg.se/

Kommentarer

Postat av: Thessiiee THE ONE AND ONLY

Hmm kanske heter så i don't know.. säger ju att jag är bättre än Liinasofsweden ;) ! . grr på mig!

2009-09-17 @ 16:35:32
URL: http://Http://Thessiiee.blogg.se

Postat av: Liina :*

Thereze ? du bättre än jag ? Han skriver att du alltid varit utan liv HAHAHA .

2009-09-17 @ 16:43:14
URL: http://liinasofsweden.blogg.se/

Postat av: Din Fredrik

Goddagens, jo jag måste medge att jag tok diggar din stavning och dinb blogg är sååååååååååå bra, jag börjar gråta var gång jag får läsa den...tack tack tack, för att du räddar min dag

Puss på kinden

2009-11-25 @ 09:54:30

Postat av: Sofia

skön blogg! dessa tjejer gick i min skola, de läskiga e att dom e seriösa också!http://www.dayrobber.com/lindhanilsson/?vid=9849

2009-12-04 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback