> Analen.tk -

Analen.tk

För er med absolut ingen fritid

Hoppas du skojar?

Kommentarer (1)

2009-09-07 @ 03:31:44




Förbannat snyggt sminkad, helt brunt i ansiktet och vita bröst. Hahaha

Här kommer några av hennes tips:

Tips!

  • Hej sötnosar! Nu ska jag äntligen ge lite tips!

  • Först så vill jag bara ge tips för Dove. Ni vet Dove, märket? Det finns en hudlotion som är Brun utan Sol, och är riktigt bra :) Om man tar jättemycket på en och samma dag så blir man grymt fläckig, så det är inget att rekomendera. Men dem flesta säger att den är jättedålig för att man blir , fläckig osv. Men om han använder den på rätt sätt, then its perfect! Använd lite varje dag, smörj in en gång direkt efter dushen, sen gör du så nästa dag, nästa dag & resten av dagarna. Så får du en läcker "solbränna" som ser riktigt snygg ut :)

  • Sen så vill jag rekomendera en annan Dove, som jag alltid använder innan jag sminkar mig! Jättemånga säger att man får finnar av den, men jag har verkligen inte märkt något av den, so long.. :) Och den smörjer jag alltid in ansiktet med varje dag innan jag sminkar mig, även fast den är till för kroppen :) Men jag hatar att vara torr när jag sminkar mig, för pudret "fäster" inte på huden då, så jag tar den så blir jag lite fuktig sen på med Puder. För jag hatar att ha på mig foundation, så jag gör på det där sättet! Funkar jättebra innan man sätter på foundation också för den delen! Det blir super snyggt! Men det håller inte så länge, om man bara har sån där loation och puder, men då är det bara att sminka om sig! :)
  • Och ett riktigt bra solpuder som jag verkligen kan rekomendera är Isadora Pudret! Som alla känner till, i love it! Man blir inte glittrig av den, och den håller rätt länge, och den är super fin färg så det blir super snyggt! Jag gillar att ha lite brunare puder i ansiktet, så då passar det här pudret perfekt! Och det håller desutom jättelänge, för det är en riktigt stor ask. Och det går deutom aldrig sönder, hur många gånger man än tappar det! Pris ; 79 kr, BARA :O Love love love love it!
Haha länk http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Hahahaha snyggt hon har sminkat sig....

2009-09-08 @ 13:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback