> Analen.tk -

Analen.tk

För er med absolut ingen fritid

Emma Guldbrand

Kommentarer (2)

2009-09-14 @ 02:21:02

Hahaha sökte lite på youtube och fick upp henne. Bästa är att hon sitter och säger hur mycket hon hatar fjortisar när hon inte behöver leta bättre än att kolla sig i spegeln. Tydligen ifrån Frölunda men har aldrig sett henne i mitt liv, om jag hade gjort det skulle hon få höra mina åtsikter om henne och hennes svettiga blogg..

 

I henns blogg försvarar hon detta igenom att skriva följande:

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

fyfan vilken ful dialekt deee haaaaaaaar

2009-09-14 @ 21:08:02

Postat av: guldbrand

hahahahava sött att du skrev om mig :)

2009-09-15 @ 19:31:49
URL: http://guldbraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback